wtorek, 19 października 2010

ELFIKOWA CZAPECZKA DLA AMELII

Czapeczka na zamówienie mojej koleżanki dla jej 2,5-letniej córeczki. Mała Amelia w czwartek przeżywa wielkie wydarzenie - pasowanie na przedszkolaka ;) Jej grupa to "Błękitne Elfiki". Rodzice w ramach pracy przedszkolnej mieli przygotować maluchom czapeczki elfów oczywiście w kolorze niebieskim. A ponieważ moja koleżanka - jak to sama powiedziała - ma dwie lewe ręce, czapeczkę uszyłam ja :)

To moja pierwsza dziecięca czapeczka - czyli debiut.
Uszyta z materiału z delikatnym meszkiem (nie wiem dokładnie co to takiego, chyba coś a'la welur) w kształcie kwiatowego kielicha, ozdobiona różowymi koralikami cracle i listeczkami wyciętymi ze starej koszulki :) Całość usztywniona flizeliną.

Bardzo mi się podoba, może dlatego, że tak słodko wyszła. strasznie jestem ciekawa jak Amelia będzie w niej wyglądała....







4 komentarze: