sobota, 9 sierpnia 2014

* SZARAKI RZĄDZĄ *

Witajcie! :)
Dzisiaj mam dla Was kolejną porcję zdjęć z szarakami  roli głównej, czyli szara bawełna w białe gwiazdki.
Na pierwszy ogień idzie poducha na wiklinowy kosz zabawkowy. A właściwie to grubsza gąbka (pozostałość po tapicerowanym zagłówku), obszyta białą bawełną. I na to właśnie uszyłam szary pokrowiec w białe gwiazdki. fajna sprawa, ponieważ moja córeczka zyskała kolejne miejsce do siedzenia, skakania i innych gimnastyk :)







A do kompletu powstała poszewka na poduszkę - gwiazdki połączone z turkusowymi tasiemkami .







Został mi jeszcze kawałek tej tkaniny, więc korzystając z ciut lepszego samopoczucia mam nadzieję uszyć jeszcze dzisiaj coś dla Naszego Synka :)

***

A na koniec jeszcze "stare" pompony w nowym pokoju. Wpasowały się :)





pozdrawiam serdecznie i wekeendowo
Iza

1 komentarz:

  1. śliczny komplecik, jestem ciekawa co uszyjesz dla synka. też mam synka i z czasem chce mu sprawić takie śliczności gwiazdkowe. Szarość z gwiazdkami/ kropkami kojarzy mi się z piękną porcelaną green gate. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń