wtorek, 19 października 2010

WIANEK NA DRZWI

Wianek, stroik - zwał jak zwał :)
Pierwszy raz zobaczyłam na jakimś blogu i już wtedy wiedziałam, że kiedyś taki zrobię. W końcu się zmobilizowałam, przewertowałam sieć, zgromadziłam potrzebne materiały (czytaj gazetę na wnętrze) i w czwartek powstało coś takiego:








Jak widać zawisło na drzwiach wejściowych. Na pewno jest inaczej - z naszych sąsiadów nikt nie ma czegoś takiego, więc przynajmniej jesteśmy oryginalni :)

Wianek powstał z gazety (dodatku do Wyborczej) z której zrobiłam podstawę wianka. W jednej z naszych przepastnych szaf znalazłam niepotrzebną już poszewkę z białego płótna, w innej gazę a na bazarku u starszej kobicinki kupiłam wiązkę "pachruści" ufarbowanych na fioletowo. I tak powstał mój pierwszy wianek w stylu chyba prowansalskim :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz