środa, 23 listopada 2011

PODZIĘKOWANIE DLA RODZICÓW - MILENA&PAWEŁ

Milena to moja koleżanka z pracy, która jak się okazało bierze ślub tydzień po Nas :)
Latem miałyśmy jeszcze więcej wspólnych tematów - ślubnych oczywiście.

Pewnego słonecznego dnia (była pełnia deszczowego lata) rozmawiałyśmy na temat podziękowania dla rodziców. Razem z eMkiem od początku wiedzieliśmy, że nie chcemy tradycyjnych bukietów kwiatów i tańca do "Cudownych rodziców mam" Sipińskiej... Wymyśliłam albumy. Dla mnie to żadna nowość, wręcz momentami codzienność :) Album w pudle z odpowiednia dedykacją i podziękowaniami słownymi dla naszych mam i tatowych ;)
Pomysł Milenie tak się spodobał, że poprosiła mnie o dwa takie komplety. Czyli miałam do zrobienia 4 albumy wraz z pudełkami i 4 tygodnie do godziny zero. Dużo pracy a mało czasu.
Dałam radę, trochę posiedziałam ale się udało.

Póki co zdjęcia albumów dla Milenki i Pawła, nasze jeszcze muszą zostać sfotografowane - w natłoku wydarzeń już nie zdążyłam :)))



















Milenka sama wybrała papiery z kilku zaproponowanych przeze mnie. To kolekcja WENECJA. Jest cudna i genialnie się z niej scrapuje - pomysły same przychodzą do głowy. Dodatki miały być bardzo proste i stonowane, dlatego jest sporo przeszyć, koronek i paseczków papierowych.

1 komentarz:

  1. Pięknie wykonane, jednak nie mój kolor. MAsz może coś w zieleni albo żółci?

    OdpowiedzUsuń