wtorek, 22 września 2009

STAŚ I STENIA

Dosyć niedawno zostaliśmy zaproszeni na uroczystość 50-lecia ślubu Stasia i Steni i oczywiście mieliśmy poważny problem z prezentem :-)
Połasiłam sie na deco na szkle...Nie jestem pewna czy akurat na to powinnam sie zdecydować tymbardziej że robiłam to po raz pierwszy a czasu też nie było za dużo. Ale cóż, słowo się rzekło. Oto efekty:












Przy talerzu wykorzystałam motyw serwetkowy (nie powiem ile razy go naklejałam :-) ) i papier ryżowy. Natomiast kieliszek obkleiłam tylko papierem ryżowym w kolorze ecru.
Całość wyszła nieźle, chociacż mogłaby lepiej, ale jako zże to pierwsza szklana próba - jest OK.
Zresztą prezent się podobał...

PS. przepraszam za jakość zdjęć - było późno, zmęczenie i złe oświetlenie zrobiły swoje :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz