środa, 23 września 2009

MATKA POTRZEBĄ WYNALAZKÓW

Nie jakiś tam wielkich, ale malutkich :-) A właściwie inspiracji. Chodzi mianowicie o kartki. Potrzebowałam swego czasu zakupić coś dla swojej kochanej siostry (rocznica ślubu) I cóż...rynek przepełniony, stojaki gną się pod ilością kartkowych tworów, żaden jednak mi nie spasował. Może gdybym bardziej się zagłębiła, popatrzyła... Dzięki temu jednak wpadłam na pomysł zrobienia kartki samej. Zaczęłam szukać inspiracji i natrafiłam na blog Mamuty (cały jest inspirujący i uwielbiam na niego zaglądać). A w związku z tą inspiracja powstały dwie kartki z bardzo prostych materiałów i ogólnie dostępnych. Dopiero zaczynam swoją przygodę z "tworzeniem", więc kompletowanie w toku.
A póki co pierwsze kolorowe twory:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz