poniedziałek, 20 września 2010

I COŚ JESZCZE

...czyli dwa kolejne albumy, które zrobiłam na zamówienie.
Albumy oczywiście już od dawna znajdują się u właścicielek - bardzo, bardzo się podobały :)

Teraz po kolei.
KOMPLET PIERWSZY miał być mocno zdobiony, koniecznie z zawiniętą stroną na przodzie. Do tego kartka i oczywiście pudełko do zapakowania całości. Wykorzystane materiały:
* papiery LAVENDER EMOTION z I LOVE SCRAP
* dodatki SCRAP.COM.PL i CRAFTMANIA















KOMPLET DRUGI jest z kolei dosyć prosty, aczkolwiek bardzo elegancki. Karty albumu proste, zdobione tylko przeszyciami maszynowymi i ozdobnymi cięciami. Przód zarówno albumu jak i kartki w stylu puzzli w groszki (uwielbiam) z kwiatowymi dodatkami. Do tego oczywiście pudełko do zapakowania całości. Wykorzystane materiały:
* papiery LAVENDER EMOTION z I LOVE SCRAP
* dodatki SCRAP.COM.PL i CRAFTMANIA




















Ja jestem bardzo zadowolona. Nie mam jeszcze super w prawy w scrapowaniu, cały czas się pilnie uczę, ale jestem z siebie dumna, że zrobiłam COŚ, co tak bardzo się podobało innym (czerwieniłam się jak nastolatka słuchając takie ilości komplementów)

3 komentarze:

  1. uwielbiam groszki i ten odcień błękitu! absolutnie boskie. świetny pomysł z tym odchyleniem rogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja zostałam szczęśliwą właścicielką pierwszego zestawu i bardzo dziękuję!!! Jesteśmy zachwyceni, a i goście, którzy oglądali również!
    Pozdrawiam
    D.Z.

    OdpowiedzUsuń
  3. * D.Z. dziękuję bardzo :))) Najważniejsze, że całość się podobała - to bardzo przyjemne. Praca nad tym kompletem sprawiła mi niesamowitą radość, więc tym bardziej się cieszę :)

    * GRANDA - dzięki :) Tez uwielbiam groszki


    pozdrawiam serdecznie
    I.

    OdpowiedzUsuń