piątek, 6 sierpnia 2010

DZIAŁAM I SIĘ CANDY'uję :)

Przede wszystkim - intensywnie pracuję nad albumem ślubnym. Zrobiłam już 4 strony. Może "aż" a może "dopiero tyle". Trochę mi z tym schodzi, bo to pierwszy raz.
Postaram się w miarę szybko udokumentować moje postępy :)


I oczywiście na kolejne słodycze się zapisałam :)


HOME MY PLACE - uwielbiam tego bloga. Jest tak strasznie ciepły... czekam na każdy wpis, zdjęcie - Paula spisuje się rewelacyjnie, na medal. Właśnie mija 2 lata jej blogowej działalności w związku z czym przygotowała niespodziankę






U NIKUSI do zdobycia wspaniała donica-wiaderko z porcelanową rączką (tutaj). Nie sposób przejść obojętnie, przynajmniej ja nie potrafię a z tego co widziałam wiele osób również nie może się powstrzymać :)





DAG-ESZ organizuje powitalne candy na swoim norweskim blogu POD NORWESKIM NIEBEM"
Uwielbiam Norwegię. Kto mnie dobrze zna ten o tym dobrze wie :) Przeczytałam o niej mnóstwo książek i od pewnego czasu znajduje się ona na liście 10 krajów, które chciałabym zobaczyć (lista się powoli realizuje, więc kto wie...) Dlatego z przyjemnością zaglądam na bloga Dagmary i nasycam oczy cudnymi norweskimi widokami. Szczerze polecam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz